niedziela, 13 grudnia 2015

pada śnieg, dzwonią dzwonki sań...

Cześć :)

na początku przesyłamy Wam życzenia na ten rozpoczynający się 3 tydzień adwentu :) U nas 3 niedziela adwentowa rozpoczęła się pięknie :) Wstaliśmy dość późno - choć dla To. to i tak za wcześnie ;-) Taki słodki śpioszek  z niego :D
 Copyright: daundto.blogspot.com Do not copy.

Niedzielę powitałem pracami domowymi, tzn. zacząłem prasować - jak ja nie lubię tej czynności :D Prasuję sobie spokojnie, aż tu nagle słyszę "misiek widziałeś?" Podniosłem głowę spoglądając przez okno. W tym samym czasie, To. kontynuował "pada śnieg". "Tak właśnie widzę :) wypowiedziałem z uśmiechem na twarzy :) 

Poprasowawszy stertę prania udałem się z To. na śniadanie :) Zjedliśmy sałatkę, którą wczoraj przygotowałem z ryżu, kukurydzy, groszku, papryki, ogórka korniszonego, czosnku i przypraw z dodatkiem majonezu :) 

Teraz trochę posiedzieliśmy przed komputerem, ja piszę sobie ten post, a To. obmywa po śniadaniu :) No i tak się nie możemy zdecydować, co dziś będziemy robili dalej -to jak się potoczy nasz dzień pokaże czas, może jakiś spacer, może zakupy (choć ja staram się unikać robienia zakupów w niedzielę). 

Ale jest bialuteńko za oknem :D Ślicznie, oby tak było w Boże Narodzenie ⛄ . Dziś rozmawialiśmy z To. o tym czy ubieramy choinkę. Wyszło, że chcemy, ale czy ubierzemy się okaże :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Vielen Dank für deinen Kommentar :) Dzięki serdeczne za Twój komentarz :)