czwartek, 21 stycznia 2016

Najciekawsze oferty pracy

Nowy Rok to właściwie nowe wyzwania. U nas takim wyzwaniem jest właśnie szukanie pracy. To. od jakiegoś czasu wydaje się być niezadowolonym z warunków jakie panują u niego w zakładzie. W sumie to każdy z nas jest niezadowolony jeśli jego wynagrodzenie jest poniżej kwoty jaka jest potrzebna by móc swobodnie przeżyć od 10-tego do 10-tego. 

Ja w chwili obecnej nie narzekam zbytnio na swoje wynagrodzenie, wpływa ono regularnie do 10- tego każdego miesiąca. Kwota jest zadowalająca - powiem tak - jak na jedną osobę jest to w zupełności wystarczające. Gorzej gdyż okaże się, że tą kwotę trzeba podzielić przez członków rodziny, wówczas wychodzi niewiele.
Copyright: daundto.blogspot.com Do not copy.
Sytuacja finansowa To. wygląda źle. Przy zarobkach miesięcznych, jak to w tym miesiącu było, niecało 700 zł, można mieć niedosyt, a nawet potrzebę wzięcia losu we własne ręce. Tym samym To. rozesłał już dziesiątki CV i czeka na odzew, pisze kolejne ogłoszenia, oferty, a w między czasie zagląda szukać nowych. 

Czasem ktoś się odezwie, porozmawia i zaproponuje kolejne stawki, które w zestawieniu miesięcznym są bliskie wyżej wspomnianej kwocie, czyli wracamy do punku wyjścia. Szukanie trwa. Spotkania też się zdarzają, zobaczymy jak długo jeszcze.

Ja osobiście również przeglądam oferty, bo może akurat coś ciekawszego się trafi, ktoś może gdzieś zamieści ogłoszenie, które będzie w sam raz dla mnie :) 

Z drugiej strony to zastanawia mnie co ja tak na prawdę chciałbym robić, gdzie bym się widział, jaka praca mogłaby mi sprawiać przyjemność i co mogłoby być zadaniem, które mogłoby przeistoczyć się w hobby. 

A jak to jest u Was? Czy Wasza praca jest przyjemnością? Czy chodzicie tam chętnie, czy tak jak my raczej z obowiązku wynikającego z umowy oraz zobowiązań i potrzeb. 

Trzymajcie kciuki by nam się udało.
Da. & To.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Vielen Dank für deinen Kommentar :) Dzięki serdeczne za Twój komentarz :)